چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
1402/11/30 دوشنبه

معرفی سامانه صدور پروانه های وزارت بهداشت.

وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کشور سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت را به منظور ارائه خدمات راحت تر و سریع تر به ارباب رجوع اراه اندازی نمود..

.
معرفی سامانه صدور پروانه های وزارت بهداشت parvaneh.behdasht.gov.ir
  • وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کشور به منظور ارائه خدمات راحت تر و سریع تر به ارباب رجوع اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی کرده استسامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت از جمله سامانه هایی است که توسط وزارت بهداشت راه اندازی شده است و در حال حاضر زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند.
  • این سامانه با هدف تسریع و تسهیل در امور صدور انواع پروانه های مرتبط با وزارت بهداشت و تمدید آن ها راه اندازی شده است. افرادی که قصد دریافت پروانه از وزارت بهداشت را دارند، می توانند به سامانه صدور پروانه ها وزارت بهداشت به نشانی parvaneh.behdasht.gov.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به ثبت نام اولیه و ثبت درخواست دریافت پروانه را به صورت آنلاین انجام دهند.
  • لازم به ذکر است که این سامانه خدمات مختلفی را به افراد مراجعه کننده ارائه می کند که از مهم ترین آن ها می توان به صدور پروانه های فنی، تمدید انواع پروانه ها به صورت آنلاین و غیر حضوری و انجام بعضی از فرآیندها پس از دریافت پروانه از سوی وزارت بهداشت اشاره کرد.
.
آرشیو
كلمات كليدی :سامانه وزارت بهداشتصدور پروانه
نسخه قابل چاپ