اخبار
مردم شریف شادگان با اهدای خون خود حیات را در رگهای بیماران نیازمند به خون جاری کردند. مردم شریف شادگان با اهدای خون خود حیات را در رگهای بیماران نیازمند به خون جاری کردند.    

بنا به گزارش مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شادگان(کاظم زارعی) :
 
روز گذشته مردم شریف و مومن شادگان از اوایل صبح با حضور در پایگاه سیارانتقال خون که از روز قبل در محل میدان امام خمینی ره مستقر گردیده بود، حضوریافته وبا اهدای خون همچون گذشته، همگام بودن خود را در اجرای امور خداپسندانه نشان دادند. حرکتی که رضایت خالق و سلامتی یک انسان را همراه دارد. از دیگر اهداء کنندگان این برنامه مردمی که در پایگاه انتقال سیار خون حضور یافتند؛ آقایان حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده دلسوز مردم شریف شادگان در مجلس شورای اسلامی، مهندس فرج اللهی فرماندار تلاشگر، جناب سرهنگ خنافره فرمانده گرامی ناحیه سپاه پاسداران شهرستان و جناب سرهنگ سعیدی نیا فرمانده محترم ستاد نیروی انتظامی شهرستان بودند.که این عزیزان به جمع اهدا کنندگان خون پیوستند. با توجه به استقبال بی نظیر مردم بزرگ شادگان و کمبود زمان خونگیری از این عزیزان، برنامه ادامه خونگیری به بمدت چهار روز تمدید گردید؛ واینجاست که باید به غیرت و شرف مردم مومن شادگان آفرین گفت.
 
منبع: روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شادگان
بیشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 208319
تعداد بازديد کنندگان سايت: 108579502 تعداد بازديد زيرپورتال: 797747 اين زيرپورتال امروز: 202 سایت در امروز: 85880 اين صفحه امروز: 50