تشکیل کمیته دانشگاهی بیماری کرونا در دانشکده علوم پزشکی آبادان تشکیل کمیته دانشگاهی بیماری کرونا در دانشکده علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز کمیته دانشگاهی بیماری کرونا با حضور رئیس، معاونین درمان، بهداشت، غذا و دارو، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، مدیران شبکه های بهداشت و درمان، روسای مراکز بهداشت، بیمارستانها، مدیران بیمارستانی و جمعی از مدیران مرتبط با این موضوع در محل دفتر ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد. پیش از ظهر امروز کمیته دانشگاهی بیماری کرونا با حضور رئیس، معاونین درمان، بهداشت، غذا و دارو، توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی، مدیران شبکه های بهداشت و درمان، روسای مراکز بهداشت، بیمارستانها، مدیران بیمارستانی و جمعی از مدیران مرتبط با این موضوع در محل دفتر ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان برگزار شد.
در این نشست دکتر سلمان زاده؛ رئیس دانشکده ضمن اعلام آمادگی این مجموعه اظهارداشت:خوشبختانه تاکنون مورد مثبتی از این بیماری در شهرهای تابعه نداشته ایم.

🔹وی همچنین آموزش همگانی و اطلاع رسانی را رکن اصلی پیشگیری از این بیماری دانست و تاکید کرد: از تمام ظرفیت های رسانه ای موجود در منطقه بویژه صدا و سیما استفاده شود.

🔹همچنین مقرر شد تا روسا و اعضای کارگروه های تخصصی تعیین و در اسرع وقت تشکیل و گزارش شود.
منبع: روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شادگان
تعداد بازديد اين صفحه: 187798
تعداد بازديد کنندگان سايت: 109442503 تعداد بازديد زيرپورتال: 759727 اين زيرپورتال امروز: 284 سایت در امروز: 78993 اين صفحه امروز: 16